Skip to main content

How To Bygge En Trading System I Minecraft


TutorialsTrain stasjon Sethblings design starter automatisk minecart og sender ut spilleren, ved hjelp av en kombinasjon av redstone ledninger og tripwire. Dessverre bruker dette designet en glitch hvor en person på minecart som rammer en kaktus, vil bli kastet ut til siden, faser gjennom kaktus mens minekartet blir samlet inn av hopperen. I minecraft 1.6 ble dette løst slik at når du treffer kaktusen du ser rett foran den (på stedet der du treffer), forlater du deg på skinnene og får deg til å hente minekortet i stedet for å gå inn i skippene. En måte å fikse dette på er å sette en skinne på hopperen (MERK) Dette er nå utdatert. I 1.8 vil en drevet aktivatorskinne demontere spilleren. Train Hub i 1.6.2 showcase Video (se på YouTube) En liten variasjon som bruker lava i stedet for stempler, er tilgjengelig og er ikke avhengig av noen feil, og anses derfor å være trygt for bruk i de nyeste versjonene av minecraft (1.6) . Når spilleren kommer inn i minecart, blir minekortet ødelagt av lava og samlet av hoppene mens spilleren skyves ut av utgangen ved hjelp av en glassblokk forbundet med et klebrig stempel. Mens litt mer redstone intensiv enn Sethblings design (som var svært enkel), har det ingen problemer forbundet med det og anbefales derfor for alle som spiller i 1.6. Hvis du spiller i 1.5.2 eller under (og ikke planlegger å oppdatere), er Sethblings design definitivt bedre. Og opplæringen om hvordan du bygger den: Tren hub i 1.6.2 opplæringsvideo (se på YouTube) Høyreklikk på en landsbyboer åpner en GUI som lar en spiller handle med landsbyboeren. Landsbyboere vil gi tilbud basert på yrke og karriere, og vil bare gjøre handler basert på hva de tilbyr. Ulike tilbud kan vises ved å trykke på venstre og høyre knapp ved siden av det tilbudet som vises. Alle tilbud involverer smaragd som valuta, og noe som er relevant for landsbyboerens karriere. Trading tillater oppkjøp av uvanlige varer. Det er også den eneste legitime metoden for å skaffe flasker o fortryllende i Survival-modus. Handelsgrensesnittet viser en handel med 28 papir for 1 smaragd. Ulike karriere er tildelt hver landsbyboer, og kan ses i handelsgiren. For eksempel kan brønnbebyggede landsbyboere være fletchers eller smedere fra fiskere kan være rustningspistoler eller våpensmeder osv. Hver landsbyboer sprer seg med tier 1 av sin karriere, som spenner fra 24 opprinnelige ulåste handler (dvs. alle hyrder skal gyte med bare to alternativer, kjøpe ull og selge saks). Hvert nivå består av et definert sett av handelstilbud, og nivåene er de samme for en gitt karriere (se diagrammet nedenfor). De kan låse opp nye tier når et eksisterende tilbud handles. Merk at trading GUI må være stengt før en landsbyboer vil låse opp et nytt nivå. Når de gjør det, vil de motta Regeneration I og bli omgitt av lilla og grønne partikler i noen sekunder. Hver karriere har en fast rekkefølge av nivåer, og vil bare låse opp et begrenset antall tilbud. Landsbyboere vil deaktivere et tilbud dersom tilbudet har blitt brukt noen ganger. Sjansen for en deaktivering av tilbud er tilfeldig, men et tilbud må brukes minst 2 ganger før det er kvalifisert for deaktivering. Etter at et tilbud har blitt brukt 12 ganger, er det garantert å deaktiveres. Handle et annet tilbud kan aktivere et tilbud igjen. Når et tilbud er deaktivert, vises en rød X i handelsgrensesnittet, og den har samme partikkeleffekt som et tilbud blir opprettet. Et tilbud er garantert å aktivere tilgjengelige alternativer (og låse opp en tier, hvis noen ennå ikke er låst opp) første gang den handles. På etterfølgende bransjer vil det bare ha 20 sjanser til å gjøre det, per handel. For eksempel, hvis en bondebynder har en handel som er 8 gresskar for 1 smaragd, og en bunke med 64 gresskar blir handlet, vil dette telle som 8 forsøk med hvert forsøk å ha 20 sjanser til å reaktivere landsbyboernes handler. Landsbyboere vil skille mellom skadeverdier, så forskjellige ullfarger kan ikke erstatte hvitull, kull kan ikke omsettes i stedet for kull, og skadede verktøy kan ikke omsettes i stedet for fullt reparerte verktøy. NBT-data blir imidlertid ignorert, så innholdet i en skriftlig bok spiller ingen rolle. Den fullstendige listen over karrierer og nivåer er under: Brown Robed VillagerRedstone Trade System for multispillservere Skrevet på 8232012. 82312 5:32 pm Denne redstone-enheten er mitt første solo redstone-prosjekt uten hjelp og er en effektiv måte å handle på forskjellige elementer på folk på en multiplayer Minecraft-server, stopper det mange svindlere når de kommer til varehandel. Ta gjerne en titt på redstone-mekanismen og bruk den på serveren din (Valgfritt: Gi meg kreditt: D) ​​Dette er bra fordi det påvirker flere mennesker til å handle med ting å vite at de har mindre mulighet til å bli scammed eller tape ting. Det er også ganske enkelt Alt du trenger å gjøre er å slippe elementene, og begge spillerne trykker på aksept, og det vil bytte glasset til din side slik at du kan hente dine nye varer. Det er også en neste handelsknapp som en av handlerne må treffe når jeg drar, vil jeg gjerne si en stor takk til alle som abonnerer, diamanter, gir noen tilbakemelding til meg eller ideer. Andre Notes Redstone Device Trade System Jeg prøver å sette opp et butikksystem i et vanilje minecraft-rike og landsbyboere som de mest strømlinjeformet metode for å gjøre det, men Id liker også å gjøre det slik at andre spillere på serveren kan programmere sin egen landsbyboer, eller få meg til å programmere det til dem som operatør slik at andre spillere kan handle med hverandre gjennom landsbyboeren. Jeg regner med at siden landsbyboere nå har en hemmelig inventar, kan de samle gjenstander, men jeg lurte på om det er noen måte å få tilgang til varene som handles til dem, eller hvis de bare forsvinner. For tiden er mine tanker at en spiller vil starte en handel, landsbyboerne selger ville være knyttet til individuelle spor i en bryst og landsbyboer kjøper kan knyttes til en annen bryst, slik at spilleren kan fylle et bryst og dermed programmere sin landsbyboer, og at til slutt en tredje kiste ville bli fylt med det elementet landsbyboeren mottar, mens brystet som inneholdt handelen ville redusere det spesifikke nummeret til varen i den aktuelle sporet. spurte 23 juni kl 15:21 Med mindre du kjører Bukkit med VillagerShops-plugin, kan du ikke bruke kommandoblokker til å konvertere en landsbyboer til et bryst og omvendt på grunn av kompleksiteten og antall variabler. Med mindre du vil ha kommandoblokker med kajillion. Og stol på meg, det vil ikke være i stand til å støtte tilpassede produkter på grunn av tekniske begrensninger av Minecraft. Den eneste metoden er dessverre, ved å bruke kommandoen kall. Som du vet, omfatter innkalling av egendefinerte enheter bruken av egendefinerte NBT-koder for å tilpasse-definere en mob eller enhet, og landsbyer er ikke forskjellige: Trinn 1: Start med en grunnleggende landsbyboer. Trinn 2: Legg til i grunnleggende opplysninger fra landsbyboeren. Når jeg sier grunnleggende informasjon, mente jeg yrket (se), karrieren (tilfeldige handlingsbasseng) og annen informasjon. La oss se nærmere på hva dette betyr: Yrke: 0 er yrket til landsbyboeren. Dette vil avgjøre hva helvete ser ut. 0 - Standard Brown Robes 1 - Pink Robes 2 - Hvite Robes 3 - Pink Robes 4 - Black Apron 5 - White Forkle 6 - Green Robes CustomName: Villager Nummer 1 er landsbyens navn. Du kan legge ut denne NBT-taggen eller legge til en verdi for den. Dette navnet vil vises over landsbyboeren. Bare husk å holde sitatene som du definerer en streng. CustomNameVisible: 1 er synligheten til det egendefinerte navnet. Det kan enten være 1 eller 0. Hvis du ikke har en CustomName NBT-tag, vennligst legg ut denne taggen. 0 - Landsbyboere Egendefinert navn vises bare når markøren peker på ham. 1 - Villagers eget navn vil alltid være synlig, for eksempel spillere. Karriere: 1 er landsbyboerens karriere. Det er i hovedsak handelsbudsjettet at nye tilbud vil bli generert ut av, som avhenger av karriere nummer og yrkesnummer. Jeg lager et ASCII-bord senere. For nå, se på Minecraft Wiki for bordet. CareerLevel: 42 er landsbyens karriere nivå. Som av nåværende - det gjør ingenting, men det er i hovedsak antall ganger det har generert nye handler. CanPickupLoot: 0 er en global modifier på alle mobs. Det kan enten være 1 eller 0. 0 - Villager kan ikke plukke opp noe annet enn wheatseedswhatever under oppdrett. 1 - Villager kan hente noe, som zombier og spillere .. PersistanceRequired: 1 er enhetene utholdenhet, den kan brukes på alle enheter. Det kan settes til 1 eller 0. 0 - Villager vil forsvinne når spilleren laster ut bitene den er i. 1 - Villager vil aldri forsegne til han blir drept. (Navngiving landsbyboeren oppnår samme effekt). Invulnerable: 1 er en selvforklarende kode. Det gjør det som står på tinnet og kan brukes på alle enheter. 0 - Villager kan dø, bli angrepet eller bli skadet. 1 - Villager kan ikke dø dersom ikke drep blir brukt. Trinn 3: Legg til i handelsinformasjonen til landsbyboeren. Dette trinnet er veldig enkelt, hvis du ikke får sammensatte tagger blandet opp. Merk: Kommandoen ovenfor er feil. Du må fylle hullene, fjerne forbindelser eller legge til dem etter behov. Det er bare et eksempel for å illustrere vår arbeidskommando. Vår butikk skal være (åpenbart) bare en serie tilbud for ett element, i bytte for en annen. Enkel nok. Vårt tilbud (erstatning av ovenstående), bør se slik ut: kjøp. buyB og selge er sporene der varene skal gå. I utgangspunktet er kjøp og buyB innganger mens selger er det resulterende produktet. Inne i disse verdiene er en sammensatt tag, som er hvor du kan sette vareopplysningene dine. Grev og id er selvforklarende for den ivrige Redstoner Count er antall elementer du mottar mens id er varenavnet, uten minecraft: bit. For mer informasjon om å definere elementer i NBT-formatet, se på denne wiki-sidenbelønningen. Eksp, er mengden erfaring du får for hver vellykket handel. Det kan enten være en verdi eller en feil. ltAny numbergt - Denne mengden EXP vil bli gitt til spilleren på en vellykket handel. false - Ingen EXP vil bli gitt til spilleren. maxUses er antall ganger denne handelen kan brukes til landsbyboeren må oppdateres.

Comments

Popular posts from this blog

Cfd Forex Trading Definition

Kontrakt for forskjeller - CFD BREAKING DOWN Kontrakt for forskjeller - CFD CFD er en omsettelig kontrakt mellom en klient og en megler, som utveksler forskjellen i nåverdien av en aksje, valuta, vare eller indeks og verdien på kontraktene slutter . Fordeler med en kontrakt for forskjeller CFDer gir høyere innflytelse enn tradisjonell handel. Standard løftestang i CFD-markedet er så lavt som et 2-marginskrav og så høyt som 20 en. Lavere marginkrav betyr mindre kapitalutgifter og større potensiell avkastning for næringsdrivende. Også CFD-markedet er ikke bundet av minimumsbeløp for kapital eller begrenset antall handler for dagshandel. En investor kan åpne en konto for så lite som 1.000. I tillegg mottar en CFD-eier kontantutbytte, og deltar i aksjesplittelser, fordi CFDer spegler bedriftens handlinger. øke handelsmennens avkastning på investeringen. De fleste CFD meglere tilbyr produkter i alle større markeder over hele verden. Traders har lett tilgang til ethvert marked som er åpent f...